Kromě běžných letních radovánek, k nimž lze zařadit třeba:
·         Potápění;
·         surfování;
·         plachtění;
·         nově oblíbený Paddleboarding a podobné,
 muž v bazéně
je dobré nezapomínat také na sporty, které budete moci po skončení horkých dní provozovat i nadále. Zcela typickým příkladem je takzvaný aqua aerobic. Toto cvičení, kterým se výborně snižují nadbytečná kila váhy a upravuje tvar postavy, má celou řadu předností.
 
Venku i uvnitř
K hlavnímu plusu aqua aerobiku patří zcela jistě to, že je provozován v bezpečném prostředí bazénových ploch, kde je možné kontrolovat jak výšku hladiny vody, tak také její teplotu a další potřebné faktory.
Jako i jiné bazénové sporty je tedy možné provozovat aerobik ve vodním prostředí i na podzim a v zimě, kdy se sportům jako jsou surfování nebo paddleboarding věnovat dost dobře nejde.
 
I v pokročilém věku
Aqua aerobik je doporučován též starším osobám, kterým může (za předpokladu, že je cvičení samotné vhodně uzpůsobeno právě této skupině klientů) pomoci v aktivaci pohybového aparátu bez toho, aby zbytečně přetěžovat klouby.
 hračky v bazéně
Výhoda skupinových setkání
Ať už se jedná o čerstvé matky na rodičovské dovolené, které se snaží shodit nějaké to kilo, nebo
o seniory v důchodovém věku, co se snaží aktivizovat svůj organismus, aerobik v bazénu probíhá povětšinou v rozmanitých vícečlenných skupinách, u nichž je možné jako pozitivum hodnotit nejen případný efekt na zdraví jedince, ale také možnost vzájemného setkávání osob ze skupin, kterým často hrozí sociální izolace.
Zábava, aktivita i relaxace
Po skončení cvičební hodiny prostředí bazénu poskytuje navíc ještě také vhodné zázemí pro relaxaci
a odpočinek. V nejlepší a nejmodernější vybavené tělocvičně není možné dosáhnout podobně výhodných podmínek pro regeneraci, jako je tomu právě u plaveckého bazénu. Zkuste tedy najít nejbližší plavecké zařízení ve Vašem okolí a vyzkoušejte cvičení aerobiku ve vodním prostředí.

Vodní sporty nejen jako relaxační činnost
Ohodnoťte příspěvek